Od trzech lat Unilever Polska S.A. finansuje i współtworzy program interwencyjny 'Stres pod kontrolą' z wykorzystaniem marki 'Rexona'.
Nagroda za zainicjowanie i sfinansowanie programu 'Stres pod kontrolą', którego celem jest poprawa zdrowia psychicznego i zapobieganie stresowi wśród młodzieży szkolnej. Od trzech lat Unilever Polska S.A. finansuje i współtworzy program interwencyjny 'Stres pod kontrolą' z wykorzystaniem marki 'Rexona'. Program, poprzez szeroką działalność informacyjną, kieruje uwagę młodzieży na pozytywne i negatywne skutki stresu oraz ich wpływu na zdrowie, samopoczucie i sprawność psychospołeczną. Celem programu jest także kształtowanie umiejętności zapobiegania negatywnym skutkom stresu i redukowania napięcia emocjonalnego. W 2004 roku Unilever Polska S.A. zainwestował w program 'Stres pod kontrolą' 280.000 złotych, przekazał pomoc rzeczową o wartości 560.000 złotych oraz w znaczący sposób pomógł organizacjom współpracującym w dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych służących realizacji programu. Firma udzielała współorganizatorom programu licznych konsultacji i porad dotyczących metod wdrażania programu, rodzaju materiałów pomocniczych oraz sposobu kierowania procesem wdrażania programu. Unilever S.A. stworzył stronę internetową www.strespodkontrola.pl, która promuje program interwencyjny i dostarcza informacji na temat problemu stresu wśród młodzieży.