Agencja TBWA od kilku lat prowadzi wspólnie z organizacjami społecznymi szereg kampanii społecznych poprzez wyodrębnioną komórkę TBWA TELESCOPE.
Nagroda za wykorzystanie doświadczenia, wiedzy i potencjału agencji reklamowej do promowania wartościowych projektów społecznych, kompleksowe organizowanie kampanii społecznych dla różnych organizacji społecznych oraz wyodrębnienie w ramach struktury firmy osobnej komórki do zajmowania się projektami społecznymi.
kampanii społecznych. W 2004 roku agencja TBWA wyodrębniła w ramach firmy osobną komórkę zajmującą się projektami non-profit: TBWATELESCOPE. Jej zadaniem jest współpraca z instytucjami charytatywnymi, promocja sztuki i ciekawych inicjatyw społecznych. TBWA/TELESCOPE pomaga również producentom, artystom i przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu sponsorów, kontaktach z mediami. Agencja TBWA współpracuje z wieloma organizacjami społecznymi. Z niektórymi współpraca ma charakter wieloletni i ciągły. Takimi organizacjami są: Fundacja Synapsis - zajmująca się dziećmi autystycznymi. Współpraca z Fundacją Synapsis trwa od 2001 roku. TBWA przygotowała dwie duże kompleksowe kampanie edukacyjno-promocyjne o autyzmie i samej Fundacji Synapsis. Wartość tych kampanii szacuje się na ok. 280.000 zł. W 2004 roku firma TBWA rozpoczęła wspólnie z Fundacją Synapsis program finansowany przez Unię Europejską (EQUEL): 'Partnerstwo dla Rain Man’a - Rain Man dla Partnerstwa'. Jego celem jest projektowanie i realizacja modelowego przedsiębiorstwa społecznego dla dorosłych autystów oraz Fundacja Urszuli Jaworskiej, zajmująca się budowaniem bazy danych dawców szpiku kostnego dla chorych na białaczkę.