Nagrodę przyznano za promowanie idei Ashoki i przedsiębiorczości społecznej w Polsce, nawiązanie kontaktów oraz stworzenie bazy dziennikarzy piszących o przedsiębiorczości społecznej oraz innych działaniach na rzecz innych, wspieranie działań komunikacyjnych i wizerunkowych Ashoki oraz organizacji członków Ashoki w Polsce.
Od chwili nawiązania współpracy z organizacją Ashoka, przeprowadzone szereg wydarzeń medialnych i konferencji prasowych, których celem była promocja działań Ashoki w Polsce, nawiązanie dobrych i stabilnych kontaktów z dziennikarzami. Współpraca ma charakter niematerialny i przybiera różne formy: wsparcia merytorycznego działań marketingowych przy tworzeniu wizerunku Ashoki w Polsce, świadczenia usług z zakresu PR organizacjom członków Ashoki, regularne organizowanie wydarzeń medialnych i konferencji prasowych Ashoki w Polsce, dzięki którym zostaje zachowany regularny kontakt z dziennikarzami. Podobnego wsparcia marketingowego firma udziela organizacji Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne Klub Gaja. Dzięki współpracy przy organizowanych przez Ashokę wydarzeniach firma Feedback / Hill & Knowlton przyczyniła się także do popularyzacji idei przedsiębiorczości społecznej w Polsce oraz działalności członków Ashoki w środowisku biznesu i w społeczeństwie. Do najważniejszych działań należy kampania „Społecznych Noblistów Ashoki” oraz happeningi promujące działalność członków Ashoki w Polsce.
Jak opowiada o początkach współpracy Agnieszka Dziedzic, Prezes Zarządu Feedback / Hill & Knowlton, pomysł nawiązania współpracy z Fundacją Ashoka był absolutnie polski: „organizacja sama trafiła do nas, i zapytała czy chcielibyśmy współpracować z nimi w zakresie profesjonalnego kreowania wizerunku organizacji – a nam spodobało się, że organizacja wspiera wyjątkowych liderów organizacji społecznych. Współpraca zapowiadała się ciekawie. Nasi pracownicy sami garną się do współpracy przy projektach Ashoki, ponieważ są to projekty wyjątkowe i dotyczą przeróżnych dziedzin życia: dzieci i dla osób niepełnosprawnych, projekty związane z ochroną środowiska, wsparciem więźniów i wiele innych. Współpraca – jak podkreśla Dziedzic – nam wszystkim bardzo poszerza horyzonty i uświadamia, że tak zwani społecznicy wcale nie są osobami „nawiedzonymi” (śmiech), jak potocznie zwykłe się uważać. Teraz pracownicy, i my wszyscy widzimy, że to nie są wcale ekscentrycy, ale ludzie z pasją! Kultura pracy organizacji społecznych uwrażliwiła nas na nowe problemy, a jednocześnie widzę, że pasje są zaraźliwie – pokazują nam, że warto robić także inne rzeczy poza codzienną pracą zawodową”.