Fundacja otrzymała nagrodę za wsparcie finansowe programu edukacji ekonomicznej dla młodzieży ponadgimnazjalnej "Moje finanse", udział pracowników Citibank Handlowy w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli i lekcji dla uczniów oraz spotkań z młodzieżą w oddziałach Banku, budowanie partnerskich relacji z organizacjami społecznymi.
Zadaniem programu "Moje finanse", prowadzonego wspólnie przez Fundację Bankową im. Leopolda Kronenberga, Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz Narodowy Bank Polski, jest rozpowszechnianie podstawowej wiedzy z zakresu ekonomii wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Program "Moje finanse" składa się z trzech modułów tematycznych: "Polubić banki" obejmującego kwestie teoretyczne dotyczące systemu bankowego, "Moje inwestycje" przybliżającego różne sposoby inwestowania oszczędności i "Inwestycja w przyszłość" wyjaśniającego prawo emerytalne oraz zasady działania funduszy emerytalnych.
Program został zainaugurowany we wrześniu 2005 roku. Pierwszym etapem jego realizacji było szkolenie dla nauczycieli prowadzących przedmiot "podstawy przedsiębiorczości". Pracownicy Citibank Handlowy swoją wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie ekonomii, wspierali trenerów podczas szkolenia nauczycieli. W 2006 roku rozpoczął się drugi etap programu - prowadzenie lekcji dla młodzieży. Pracownicy Banku pomagają nauczycielom również na tym etapie realizacji programu, biorąc udział w zajęciach w roli ekspertów. Aby zwiększyć zainteresowanie uczniów tematyką lekcji, zastosowano różnorodne pomoce naukowe, takie jak filmy, gry komputerowe, prezentacje multimedialne. Ważnym elementem była praca w grupach i wcielanie się uczniów role klientów banku. Część zajęć prowadzonych przez wolontariuszy odbyła się w oddziałach Banku. W roku szkolnym 2005/06 w programie "Moje finanse" wzięło udział 1 200 nauczycieli oraz 73 000 uczniów z całej Polski.Od września 2006 roku rozpoczęto kolejną edycję programu, w której uczestniczy 2 520 nauczycieli i 142 000 uczniów.
Program "Moje finanse" wraz z komponentem wolontariatu pracowniczego wpisuje się w długofalową strategię społecznego zaangażowania Citibank Handlowy. Realizacja ogólnopolskiego programu edukacji ekonomicznej we współpracy z instytucją publiczną - Narodowym Bankiem Polskim oraz profesjonalną organizacją pozarządową - Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości buduje wizerunek banku jako instytucji odpowiedzialnej społecznie.