Dobroczyńca Roku 2019

D O B R O C Z Y Ń C A R O K U ↗ 84 PROMOCJA XXII EDYCJI KONKURSU CEL Głównym celem działań promocyjnych było zwięk- szenie świadomości społecznej odbiorców na temat działań z obszaru społecznej odpowiedzialności bi- znesu podejmowanych przez firmy. W tegorocznej kampanii wizerunkowej pod hasłem „Współpraca się opłaca!” szczególnie promowaliśmy ideę współpracy między firmami a organizacjami pozarządowymi. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Profil Dobroczyńca Roku na portalu Facebook obser- wuje około trzech tysięcy osób. By dotrzeć do jak naj- większej liczby odbiorców, zarówno w trakcie naboru wniosków, jak i głosowania konkursowego prowadzi- liśmy płatną kampanię reklamową. Informacje o Kon- kursie zamieszczaliśmy również w serwisach Twitter i Instagram. PLAKAT Na potrzeby tegorocznej edycji przygotowaliśmy spe- cjalny plakat z naszym hasłem promocyjnym. Plakat został wysłany do 72 lokalnych organizacji – Ośrod- ków Działaj Lokalnie, z którymi współpracujemy. Dzięki temu udało nam się dotrzeć do firm, które an- gażują się lokalnie. PARTNERZY Konkurs o tytuł „Dobroczyńca Roku” nie mógłby się odbyć, gdyby nie współpraca z naszymi wieloletnimi partnerami. Konkurs promowaliśmy również przez naszych part- nerów branżowych, serwisy: CR Navigator, Kam- paniespołeczne.pl , Marketing przy kawie, NGO.pl , OdpowiedzialnyBiznes.pl.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=