Dobroczyńca Roku 2019

X X I I E D Y C J A 71 ↘ Nationale-Nederlanden oferuje proste i zrozumiałe ubezpieczenia, które pozwalają zabezpieczyć siebie i swo- ich bliskich. W swoich działaniach firma kieruje się trzema nadrzędnymi wartościami: przejrzystością, troską i zaangażowaniem, i działa uczciwie, co znaczy, że ponosi odpowiedzialność za swoje działania i wywiązuje się z obietnic. Prowadząc działalność z myślą o przyszłości, Nationale-Nederlanden przedkłada cele długofalowe nad krótkoterminowe zyski. Od lat firma angażuje się w akcje promujące profilaktykę zdrowia i budowanie świadomości Polaków wokół chorób nowotworowych. Dzięki współpracy z Fundacją Kapitan Światełko może współtworzyć akcję Mo- vember Polska. Ta całomiesięczna akcja łączy element zabawy związanej z zapuszczaniem jak najdłuższych wąsów z bardzo poważnym tematem prowokowania rozmów o męskim zdrowiu, zwłaszcza w kontekście nowotworów jąder i prostaty. W Polsce wyróżnikiem akcji są bezpłatne badania profilaktyczne prowadzone w przestrzeni miejskiej. W 2018 roku dzięki współpracy Nationale-Nederlanden i Fundacji Kapitan Światełko w ramach Movember Pol- ska udało się przebadać ponad dwa tysiące mężczyzn. W tej grupie stwierdzono 31 przypadków chorób nowo- tworowych. Ich wykrycie stanowiło dla dotkniętych chorobą mężczyzn szansę na odzyskanie zdrowia.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=