Dobroczyńca Roku 2019

D O B R O C Z Y Ń C A R O K U ↗ 68 Doskonałym przykładem zaangażowania społecznego sieci Auchan i jej pracowników jest współpraca z Fundacją DKMS. Celem tej współpracy jest powiększanie bazy potencjalnych dawców szpiku. Dwa razy w roku organizo- wana jest rejestracja potencjalnych dawców wśród klientów i współpracowników Auchan. Pierwsza taka akcja odbyła się w Auchan Krasne pod Rzeszowem w grudniu 2012 roku. Akcję zainicjowali pracownicy hipermarketu, którzy szlachetnym pomysłem „zarazili” pozostałe placówki i dzisiaj są zaangażowane wszystkie sklepy Auchan. Współpraca przyniosła wymierne efekty. 616 akcji rejestracji w ciągu siedmiu lat, prawie 65 tysięcy potencjal- nych dawców, z których 163 osoby znalazły już „genetycznych bliźniaków” wśród osób cierpiących na nowo- twory krwi i przyczyniły się do ocalenia życia chorych. W tym kontekście misja sieci: „Auchan i życie się zmienia”, brzmi nad wyraz prawdziwie.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=