Dobroczyńca Roku 2019

X X I I E D Y C J A 49 ↘ Biedronka jest marką, która od lat jest kluczowym elementem krajobrazu handlowego w Polsce. Prawie trzy tysiące sklepów na terenie całego kraju pozwala przedstawić skalę przedsięwzięcia realizowanego przez Jero- nimo Martins Polska, a obecność w ponad tysiącu miejscowości – zrozumieć, jak głęboko marka tkwi w świa- domości Polaków. Społeczna odpowiedzialność Jeronimo Martins Polska przejawia się ze szczególną mocą we wszechstronnej współpracy z Caritas Polska. Wielomilionowe wsparcie, które oferuje właściciel sieci dyskontów, trafia m.in. do ponad 10 tysięcy seniorów w ramach programu „Na codzienne zakupy”, polegającego na udostępnieniu po- trzebującym kart przedpłaconych na sprawunki w sklepach Biedronka, oraz „Senior Caritas”, dzięki któremu osoby starsze rozwijają swoją aktywność. Celem tych działań jest poprawa jakości życia seniorów przez wspar- cie finansowe, tworzenie więzi przyjaźni (pokoleniowych i międzypokoleniowych), wspieranie i aktywizowanie sieci pomocy i samopomocy w społecznościach lokalnych i tym samymminimalizowanie procesów osamotnie- nia i wykluczenia społecznego.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=