Dobroczyńca Roku 2019

D O B R O C Z Y Ń C A R O K U ↗ 4 DRODZY PRZYJACIELE! Hasło tegorocznej kampanii dotyczącej Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” brzmi: „Współpraca się opłaca!”. Należałoby jeszcze dodać: „Rozwija i wzbogaca!”. Szcze- gólnie opłacalna jest współpraca z organizacjami pozarządowymi. Kiedyś przedsiębiorstwa do swoich prospołecznych działań szukały partnera, który by potrafił opowiedzieć światu o firmie i o tym, co ona robi – także dla społeczeń- stwa. Kluczowi byli więc partnerzy medialni. Dziś sytuacja się zmieniła. Wzrosło i nieustannie się zwiększa znaczenie misji wewnętrznej, wartości, sensu i celu dzia- łań. Pracownicy oczekują od swojego pracodawcy, że będzie się on angażować w ży- cie lokalnej społeczności. To niezwykle istotne, by budować motywację wewnętrzną i współpracę opartą na wartościach. PAWEŁ ŁUKASIAK PREZES ZARZĄDU AKADEMIA ROZWOJU FILANTROPII WPOLSCE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=